Why You Gotta Be So Rude Dont You Know Im Human Too Lyrics


Rude Lyrics – Magic!

Vocalist: Magic!
Championship: Rude

Saturday mornin', jumped out of bed
And put on my best adjust
Got in my machine and raced like a jet
All the way to yous

Knocked on your door with heart in my hand
To ask you a question
'Cause I know that you're an old fashioned human
Yes (yeah)

Can I have your daughter for the residue of my life?
Say yes, say yeah, 'crusade I need to know
You say I'll never become your blessin' 'til the solar day I die
"Tough luck, my friend, but the answer is no"

Why y'all gotta be and then rude?
Don't you know I'm man too?
Why you gotta exist and then rude?
I'k gonna marry her anyway

(Ally that girl) ally her anyway
(Marry that girl) aye, no matter what you say
(Marry that daughter) and we'll be a family unit
Why y'all gotta be so rude?

I hate to do this, you leave no pick
Can't live without her
Beloved me or detest me, nosotros will be both
Standin' at that alter

Or we volition run away
To another galaxy, you know
You know she's in love with me
She will go anywhere I go

Can I take your daughter for the rest of my life?
Say yes, say aye, 'cause I need to know
You lot say I'll never go your blessin' 'tll the day I die
"Tough luck, my friend, 'crusade the reply'south nonetheless no"

Why yous gotta be and then rude?
Don't you lot know I'm human as well?
Why you gotta be so rude?
I'm gonna marry her anyway

(Marry that daughter) marry her anyhow
(Marry that daughter) no matter what you lot say
(Marry that girl) and we'll be a family
Why you lot gotta be so rude?

Rude
Can I have your daughter for the rest of my life?
Say aye, say yeah, 'crusade I demand to know
Yous say I'll never get your blessin' 'til the solar day I die

"Tough luck, my friend, simply no even so means no"
Why y'all gotta be and then rude?
Don't yous know I'k homo too?
Why you lot gotta be so rude?

I'k gonna marry her anyway
(Marry that girl) ally her anyway
(Marry that daughter) no matter what you say
(Marry that daughter) and nosotros'll exist a family

Why you gotta exist so rude?
Oh, yep, oh
Why you gotta be so rude?
Why? (Aye)

Why you gotta be so rude?
Find more lyrics at indolirik.jspinyin.internet

You tin can purchase their music thru          Amazon Music          or          Apple Music          Disclosure: Equally an Amazon Associate and an Apple Partner, we earn from qualifying purchases        
          Other Popular Songs:                                                    
Charlie Brennan - Chicago
Yuni Vebra - Separuh Rogo

Rude – Terjemahan / Translation

Saturday Mornin ', melompat dari tempat tidur
Dan mengenakan jas terbaik saya
Masuk mobil saya dan berlari seperti jet
Semua jalan untukmu

Mengetuk pintu Anda dengan hati di tangan saya
Untuk mengajukan pertanyaan kepada Anda
Karena aku tahu bahwa kamu adalah pria kuno
Ya (ya)

Bisakah saya memiliki putri Anda selama sisa hidup saya?
Katakan ya, katakan ya, karena aku perlu tahu
Anda bilang aku tidak akan pernah mendapatkan berkatmu sampai hari aku mati
"Beruntung, temanku, tetapi jawabannya tidak"

Why you gotta exist then rude?
Apakah kamu tidak tahu aku manusia juga?
Why you gotta be so rude?
Aku akan menikah dengannya

(Menikahi gadis itu) menikah dengannya
(Menikah gadis itu) Ya, apa pun yang Anda katakan
(Menikahlah gadis itu) dan kita akan menjadi keluarga
Why you gotta exist so rude?

Aku benci melakukan ini, kamu tidak meninggalkan pilihan
Tidak bisa hidup tanpanya
Cintai aku atau benci aku, kita akan berdua
Berdiri di alter itu

Atau kita akan melarikan diri
Ke galaksi lain, Anda tahu
Anda tahu dia jatuh cinta dengan saya
Dia akan pergi ke mana pun aku pergi

Bisakah saya memiliki putri Anda selama sisa hidup saya?
Katakan ya, katakan ya, karena aku perlu tahu
Anda bilang aku tidak akan pernah mendapatkan responsimu 'tll hari aku mati
"Beruntung, temanku, karena jawabannya masih tidak"

Why you gotta be so rude?
Apakah kamu tidak tahu aku manusia juga?
Why y'all gotta be so rude?
Aku akan menikah dengannya

(Menikahi gadis itu) menikah dengannya
(Menikahlah gadis itu) Tidak peduli apa yang Anda katakan
(Menikahlah gadis itu) dan kita akan menjadi keluarga
Why you gotta be so rude?

Kasar
Bisakah saya memiliki putri Anda selama sisa hidup saya?
Katakan ya, katakan ya, karena aku perlu tahu
Anda bilang aku tidak akan pernah mendapatkan berkatmu sampai hari aku mati

"Beruntung, temanku, tetapi tidak berarti tidak"
Why you gotta be and so rude?
Apakah kamu tidak tahu aku manusia juga?
Why you gotta exist then rude?

Aku akan menikah dengannya
(Menikahi gadis itu) menikah dengannya
(Menikahlah gadis itu) Tidak peduli apa yang Anda katakan
(Menikahlah gadis itu) dan kita akan menjadi keluarga

Why y'all gotta be and so rude?
Oh, ya, oh
Why yous gotta exist so rude?
Mengapa? (Ya)

Why y'all gotta be so rude?
Detect more than lyrics at indolirik.jspinyin.net

Lyrics Magic! – Rude

Kindly like and share our content. Silahkan follow blog kami untuk mengikuti perkembangan lagu terbaru dan terbaik

Nosotros don't provide any MP3 Download, please back up the creative person past purchasing their music 🙂

You can purchase their music thru          Amazon Music          or          Apple Music          Disclosure: Every bit an Amazon Associate and an Apple Partner, we earn from qualifying purchases        

MAGIC! - Rude (Official Video)

tyrrelldifewore.blogspot.com

Source: https://indolirik.jspinyin.net/lyrics-magic-rude/

0 Response to "Why You Gotta Be So Rude Dont You Know Im Human Too Lyrics"

Post a Comment

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel